tisdag 3 februari 2015

När man blir glad och allt löser sig - trots allt!

I dag kändes det som jag var mer i fas med verkligheten. Ett härligt återseende med en kär vän och en underbar middag tillsammans i går kväll spillde nog över med positiva energier.

Jag gjorde flera av kunderna nöjda genom att lyckas, med handledning av företagets IT-guru, fixa ett problem med dataöverföring mellan olika system. Sånt känns så himla bra efteråt.

Gårdagen var kall, snörik och blåsig och jag insåg att jag skulle tagit varmare kläder med mig. Fick rusa in på Stadium och köpa en kofta. Hellre en mindre snygg kofta än att frysa på vägen!

Resan vidare blev lite längre, tidsmässigt, än planerat.Ett tåg blev inställt och det blev att sitta av en timme i ett mindre samhälle. Men efter en så bra dag kändes det mindre viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar